© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 

دکوراسیون داخلی شرکت های کوچک

دکوراسیون داخلی شرکت های کوچک

افرادی که این روزها به تازگی کسب و کار خود را آغاز میکنند همواره نگرانی کوچک بودن فضای خود را دارند. با شرایط اقتصادی کنونی داشتن شرکتی با ابعاد بالا تقریبا غیرممکن شده است. به جای اینکه ذهن خود را درگیر کوچکی فضای خود کنید بهتر است به طراحی دکوراسیون داخلی خود بیشتر دقت کنید. کافیست کمی با اصول چیدمان آشنا باشید تا شاهد دکوراسیونی شیک و در عین حال زیبا در محیط کار خود باشید. اگر طراحی به درستی انجام نشود دفترکار شما به محیطی بی نظم و دلگیر تبدیل میشود.

دکوراسیون داخلی

رنگ

اولین نکته که باید به آن توجه کنید انتخاب رنگ وسایل و چیدمان هوشمندانه ی وسایل میباشد. اغلب افراد علاقه دارند فضای خود را با رنگ های گرم کلاسیک نشان بدهند. بهتر است بدانید رنگ های گرم فضای شما را کوچکتر نشان میدهد. توصیه ی ما به شما استفاده از رنگ های سرد و روشن برای بزرگتر نشان دادن فضایتان است.

چیدمان وسایل

بعد از انتخاب رنگ حالا نوبت به آن رسیده است که وسایل خود را به صورت هوشمندانه در فضای خود بچینید. از لابی مجموعه شروع میکنیم. اولین جایی که مشتریان در بدو ورود با این مکان مواجه هستند. برای این مکان مبلمان ال مناسبترین گزینه هستند. این نوع مبلمان فضای کمی را اشغال میکنند. در عین حال تعداد بیشتری را در خود جای میدهد.

از دیگر راهکارها، استفاده از شلف های دیواری است. این شلف ها علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط، تا حد زیادی وسایلتان را در خود جای میدهد.

حال نوبت به فضای کاری سایر کارمندان است. توصیه ی ما به شما استفاده از پلان باز تا حد ممکن است. تا میتوانید از دیوارهای کمتری استفاده کنید. در این موارد برای جداسازی فضاها از پارتیشن استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی

همانگونه که در تصاویر مشاهده نمودین، در این پروژه با حذف دیوارها مشکل کوچکی فضا تا حد زیادی کاهش یافته است.

تا جایی که میشود از میزهای رنگ روشن استفاده کنید. خوشبختانه در دکوراسیون مدرن بیشتر از رنگ های سفید، مشکی و خاکستری استفاده میشود. بهتر است از سفید به عنوان رنگ غالب خود استفاده کنید. برای جلوگیری از یکنواختی، از اکسسوری های تیره تر استفاده  کنید.

وسایل غیر ضروری خود را تا حد امکان داخل کمد ها قرار دهید. نظم بیشتر باعث میشود فضا بزرگتر به نظر برسد.

ممکن است از بابت فرورفتگی ها و کنج هایی که در طراحی ایجاد شده، حس بدی داشته باشید. نگران نباشید، شما میتوانید همین فرورفتگی ها را به کمد و یا دراورهی جاداری تبدیل کنید. همچنین در کنج ها با استفاده از دکورهای کنجی، میتوانید علاوه بر استفاده از فضا، دکور شیک و مدرنی را پدید آورید.

نورپردازی

هر چقدر دفتر کار شما پرنور تر باشد، فضا بزرگتر بنظر میرسد. نورپردازی های نقطه ای و دکوراتیو برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. این نور ها باعث روشنایی هر چه بیشتر فضای شما میشود. برای آشنایی با انواع مختلف نورپردازی میتوانید به مقاله ی نورپردازی در دکوراسیون مراجعه کنید.