© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 
طراحی داخلی

ترند طراحی داخلی 2020

10 ترند برتر طراحی داخلی سال 2020 (قسمت سوم)

 

       7. سبک بوهو اقتصادی

این سبک به موضوعی کلیدی در ایجاد یک دکوراسیون شیک و در عین حال راحت تبدیل شده است. این مجموعه ترکیبی از سبک های مختلف را نشان می دهد که نشان دهنده شخصیت و علایق کاربر است.

ترند طراحی داخلی 2020

طراحی داخلی

www.interiorsonline.com.au©

 

www.adorable-home.com©

ترند طراحی داخلی 2020

www.oldbrandnew.com©

 .یک نمونه کلاسیک از ترکیب و تطبیق سبک های طراحی مبلمان کلاسیک با مدهای مدرن یا ملیله های تزئینی و طرح های تکمیلی است
خروجی چنین تکنیکی شخصی و منحصر به فرد است که می تواند مینیمالیستی باشد یا رنگ ها و عناصر پخشی را در فضا نشان دهد.

        8. منحنی ها

ترند 2020

www.authenticinterior.com©

 

www.decorilla.com©

 

www.christchurchcreative.co.uk©

این تم طراحی ، به ترندهای دهه 60 و 70 بازگشته است که زیبایی فرم را برجسته می کند. طراحی منحنی ها و حلقه های نرم شبیه سازی کننده نرمی در فضای داخلی است. تعداد زیادی از قطعات مبلمان به دلیل حذف گوشه هایی با لبه های گرد و اشکال منحنی که بخشی از طراحی داخلی مدرن شده اند ، مورد توجه قرار می گیرند. طاق های گرد ، چراغ های حباب دار ، گوشه های گرد مبل ، صندلی ها و نیمکت ها دارای موج هایی هستند که شکل ارگانیک را منعکس می کنند. این سبک طراحی که به عنوان یکی از داغترین ترندهای سال 2019 شناخته می شود ، هیچ نشانه ای از فروکش در آن را نشان نمی دهد.

      9. دیوارپوش

ترند طراحی داخلی

www.authenticinterior.com©

 

www.authenticinterior.com©

دیوارپوش های سه بعدی با ارتفاع کامل، طراحی ها ،کاغذهای دیواری ، تابلوهای هنری در ابعاد بزرگ و نقاشی های دیواری روند جدیدی است که در سال 2020 ظاهر می شود. این قطعات به عنوان زمینه ای برای چیزهای مختلف مانند گوشه های دنج ، دیوارهای ورودی ، تختخواب ، نیمکت یا راه پله تبدیل می شوند. اینها فضا را پویا نشان می دهند و عناصر بسیار کمی در اطراف آن برای تکمیل ظاهر مورد نیاز است. رنگ های شاد، بافت های سه بعدی و الگوها شخصیتی را به وجود می آورند که به فضا تبدیل می شود.

 

www.authenticinterior.com©

 

www.interiorsonline.com.au©

 

      10. هنر دکو

طراحی داخلی

www.adorable-home.com©

 

دکوراسیون داخلی

www.decoraid.com©

 

دکوراسیون داخلی

www.decoraid.com©

تأثیر هنری سبک آرت دکو در هر فضایی ادامه دارد. تقارن و تعادل ساختار ، نظم و انضباطی را برای کل منطقه فراهم می کند. تأثیر این سبک هنوز هم رایج است. اما کمتر در طراحی جدید تزئینات کمتر شده است ، ارگانیک است و نشان دهنده محدودیت است.

این فضاهای داخلی با استفاده از لایه های روشنایی متمایز ، عناصر آینه مانند چوب لاک دار ، رنگ براق ، اتصالات برنجی براق کروم ، طلا ، نقره ، فولاد ضد زنگ جدا شده است. هندسه در این سبک فراوان است. از جمله الگوهای شورون ، زیگزاگ با منحصر به فرد ساختن فضا، آن را چشم نواز میکند. میزهای روکش شیشه ای و عناصر مجسمه سازی آینه ای به حس فضایی شیک با سبک هنری می افزاید.

برای مشاهده سایر مطالب مشابه، کافیست به مقاله ی “10 ترند برتر طراحی داخلی(قسمت اول)” و “10 ترند برتر طراحی داخلی 2020(قسمت دوم)” و مراجعه کنید.