© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 
ترند2020

ترند طراحی داخلی 2020

10 ترند برتر طراحی داخلی سال 2020 (قسمت اول)

 

ترند2020

 

طراحی یک فضای بدون نقص برای کاربر نیاز به تلاش و تمرکز روی تمامی عناصر طراحی داخلی میباشد. این مهم خود مستلزم دانستن تمام نیازهای کاربری میباشد. چرا ساختن چنین مکانی تا این حد حائز اهمیت است؟ رقبای زیادی هستند که به طور دائمی کار طراحی داخلی را انجام میدهند. اما بهترین نتیجه را طراحانی میگیرند که نیاز کاربر را به درستی درک کرده اند. آنها منسب ترین سرویس را انتخاب میکنند. مقاله ی پیش رو تعدادی فضا و نحوه ی بکارگیری المان های محیطی را معرفی میکند. ترند طراحی داخلی 2020

 

ترند دکوراسیون

        1. چیدمان باثبات

ثبات به هنگام طراحی داخلی در ذهن هر کسی خواهد ماند. صنعت ساختمان، تمرکز خود را بر روی سلامتی و متریال های جدید گذاشته است.Laurence Carr، طراح داخلی.

دکوراسیون اداری

یکی از بزرگترین ترندهای طراحی داخلی در سال 2020، مسئولیت در برابر محیط زیست توسط طراحان و مصرف کنندگان میباشد. تمرکز بر ترکیب طبیعت در طراحی داخلی و ساختن قسمتی از زندگی روزانه ی هر شخص در ابعاد مختلف مانند مبلمان سازگار با محیط زیست، طراحی برای بهره وری انرژی، طراحی برای کاهش ضایعات، بازیابی و استفاده ی مجدد شامل بازیابی صد در صد کاشی های شیشه ای، میزهای پیشخوان، کاشی فرش ارگانیک، تصاویر زمینه بدون وینیل، استفاده از آهن قراضه ها و لامپ ها و الوارهای استفاده شده میباشد.

در تصاویر پایین تعدادی از نمونه های استفاده ی مجدد را مشاهده مینمایید.

بازیافت

www.michellecanny.com.au©

دکوراسیون

2. مینیمالیسم در طراحی داخلی

دکوراسیون مینیمال

www.decoraid.com©

این تم طراحی با یک ترکیب اصول طراحی مینیمال ایفای نقش میکند و قسمت های جذابی را تولید میکند. این قسمت ها شاملریزه کاری ها و میط های ظریفی میباشد که خارج از زندگی عادی نمیباشد. خطوط تمیز، جعبه رنگ مختصر، بافت استفاده محدود و مبلمان ایجادکننده ی گرما تمامی عناصری است که یک مکان را به مکانی مناسب تبدیل میکند. به قول معروف ” هرچی مختصر تر بهتر“.

این سبک توسط حذف همه ی چیزهای غیرضروری نسبت به چیزهای ضروری میباشد. سادگی بی مثال زیبایی شناسی در بهترین حالت خود طراحی شده است.

طراحی مینیمال دکوراسیون اداری

         3. فلزات مختلف در طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی

استفاده از انواع مختلف فلزات در یک فضا یا مبلمان یک ترند برجسته در طراحی داخلی میباشد. مبلمان نقره ای، برنجی، قلع و مس برجسته است. استفاده از ترکیب این فلزات یک گام فراتر میباشد. عمدتا این موارد به صورت افقی و عمودی در مبلمان یا دیوار ها در اتاقها با وسایل روشنایی قابل مشاهده است. استفاده از چندین مدل فلز به جای یک مدل ارجحیت دارد.

طراحی داخلی دکوراسیون اداری

برای مشاهده ادامه ی ترندهای سال 2020 کافیست به مقاله ی “10 ترند برتر طراحی داخلی 2020(قسمت دوم) مراجعه کنید.