© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 
کانتر پذیرش روکیا

کانتر پذیرش roccia

کانتر پذیرش شرکت فرم با طراحی مدرن برگرفته از سنگ و چوب میباشد. این کانتر مناسب برای محیط های اداری و شرکت های لوکس میباشد. کانتر روکیا با طراحی ارگونامیک خود توانسته محبوبیت بیشتری را از سایر رقبای خود پیدا کند. این کانتر همچون سایر محصولات این شرکت به صورت سفارشی ساخته میشود. انتخاب ابعاد و متریال به کار رفته در ساخت این میز به عهده ی مشتری میباشد.

همچنین شرکت فرم با بهره گیری از طراحان مجرب توانسته است اصولی ترین را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تا کاربران با در دست داشتن فضای بصری پروژه ی خود در انتخاب کانتر پذیرش موردنظر خود دید بازتری داشته باشند.

از دیگر مزایای طراحی این شرکت میتوان به دادن چند طرح جانشین در این شرکت اشاره نمود. که این خود به عنوان یکی از نقاط قوت در انتخاب میز موردنظر توسط مشتریان میباشد.

ميز پذيرش

ادارى معمولا اولين چيزى است كه افراد در بدو ورود با آن روبه رو شده و توجه افراد را به خود جلب ميكند. به همين خاطر طراحى هوشمندانه و بسيار دقيق ميز پذيرش براى هر كسب و كار مهم است و ميتواند به جذب مشترى کمک شایانی کند.

ميزها و كانترهاى پذيرش دفتركارى شما بايد به گونه اى طراحى شود كه حس خوشامدگويى و اعتماد را به مشترى منتقل كند. امروزه طراحى هاى متنوعى براى ميزهاى پذيرش ارائه شده است. كه ميتوانند قسمت پذيرش را به بخش جذاب و منحصر به فردى در دفتركار شما تبديل كند.
ميز كانتر به ميزى اطلاق ميشود كه علاوه بر سطح رويه ميز كه براى استفاده كاربر ميباشد. قسمتى به عنوان پيشخوان در جلو يا كنار ميز تعبيه ميشود. این قسمت هم براى استفاده از ارباب رجوع و هم براى حفاظت حريم ميز كاربر استفاده ميشود. كانترها بطور عمده از چوب، فلز، ام دى اف، شيشه و گاهى نيز بنا به درخواست مشتريان با كورين يا سازه هاى خاص طراحى و اجرا ميگردد. شركت فرم توانسته تمام نياز مشتريان را برآورده نماید.