© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 
پارتیشن اداری تکجداره

کارگزاری با دکوراسیون اداری مدرن

کارگزاری با دکوراسیون اداری مدرن

آیا تا به حال به چیدمان وسایل تو اتاقتون دقت کردین؟ به اینکه از همه ی فضاهاتون به صورت بهینه استفاده کردین یا نه؟ حالا همین مسئله رو برای محل کارتون در نظر بگیرین. اینکه دفترکار تون بزرگ باشه یا کوچک خیلی مهم نیست، مهم اینه که ازش چجوری استفاده میشه؟

همانطوریکه در بسیاری از شرکتها مشاهده میشود، فضای راهرو معمولا بلا استفاده میماند. تصور میشود راهروها عمدتا فضاهای کسل کننده و محل عبور است. با کمی خلاقیت و البته دانش میتوان از این فضاها به خوبی استفاده کرد.

در همین راستا شرکت طراحی فرم با به کارگیری از نیروهای کارآزموده و باتجربه خود توانسته است به این مهم دست یافته است. این شرکت در پروژه های اخیر خود از طراحی بهینه یاری جسته است.

دکوراسیون اداری مدرن

همانگونه که در تصویر مشاهده میکنید، در طراحی این شرکت از فضای راهرو ها برای کمدهای بایگانی و نورپردازی استفاده شده است. علاوه بر روشنایی فضا، حجم زیادی از وسایل نیز در کمدهای موجود ذخیره شده است.

از دیگر نکاتی که در طراحی این شرکت در نظر گرفته شده است هارمونی رنگ ها میباشد. به طوریکه رنگ زمینه در طبقات متفاوت فرق میکند. این موضوع علاوه بر نظم بخشیدن به فضا، آن را بزرگتر نیز نشان میدهد.

دکوراسیون اداری

در طراحی این کارگزاری از کوچکترین فضاها به صورت بهینه استفاده شده است. به طوریکه اتاقهای یک نفره یا دو نفره با کمترین متراژ طراحی شده است.

طراحی مینیمال

این اتاق به مساحت یک و نیم متر مربع برای استراحت پرسنل در خلال کار طراحی شده است. کارکنان در حین کار در ضمن دور شدن از میز کار خود در محیط اداری قرار دارند تا در صورت نیاز به کار خود بازگردند.

دکوراسیون اداری مینیمال

این اتاق نسبت به اتاق های قبلی ابعاد کمی بزرگتری دارند و میتوان برای مصاحبه ی کوچک فضای مناسبی به حساب بیاید. این اتاقها در عین حال کوچک بودن، ماکزیمم کارایی را دارند.