© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 
پارتیشن اداری تکجداره

پارتیشن اداری مدرن

 

امروزه پارتیشن اداری یکی از گزینه‌های بسیار کاربردی، موثر و کارآمد به شمار می آید. در فضاهای محدود کنونی، استفاده از پارتیشن جایگزینی مناسب برای دیوارهای بتنی و آجری میباشد.

علاوه بر کاهش هزینه ها، پارتیشن فضا را به قسمت های مجزا با کاربری مشخص تبدیل میکند. همچنین در فضاهای محدود به جای استفاده از دیوارهای ضخیم میتوان از پارتیشن های شیشه ای استفاده نمود. این دیوارها علاوه بر صرفه جویی در فضا، نور را به خوبی از خود عبور میدهند. همین امر باعث روشن تر شدن فضا میشود. اگر نگران حریم خصوصی خود در هنگام کار هستید میتوانید با استفاده از کرکره ها این مشکل را نیز حل کنید.

پارتیشن های متحرک

پارتیشن های متحرک نوع کاربردی وکلاسیک پارتیشن ها هستند و در تمامی سبک ها با کمترین هزینه قابل اجراست. با توجه به اینکه در استارتاپ های کنونی اعضا و تعداد تیم ها مداوم در حال تغییر است، پارتیشن اداری متحرک میتواند بهترین گزینه باشد. این پارتیشن ها به راحتی قابل حمل است و در صورتی که به پارتیشن های متحرک احتیاج نداشتید می توانید آن را به آسانی جمع کرده و در انباری بگذارید.

پارتیشن ثابت

این نوع پارتیشن برخلاف پارتیشن متحرک جابجایی ندارد. اما قابلیت ایستایی استحکام آن را تا حد زیادی بالا برده است. پارتیشن های ثابت خود شامل انواع و اقسام میشود. که از مهمترین تقسیم بندی ها میتوان به تکجداره و دو جداره اشاره نمود. در ادامه هریک از پارتیشن اداری ها به تفکیک توضیح داده میشود.

پارتي شن تركيبى :

اين نوع پارتيشن از تركيب چوب و شيشه ميباشد كه علاوه بر جداكنندگى فضاهاى ادارى ميتواند عايق حرارتى مناسب براى جلوگيرى از هدر رفتن گرماى محيط در زمستان و حفظ خنكاى محيط در تابستان باشد‬.

 

پارتیشن اداری پارتیشن اداری

پارتيشن دوجداره آلومينيوم :

فريم هاى اين نوع پارتيشن از جنس آلومينيوم ساخته ميشود و با مواد ديگر تركيب ميشود. پارتيشن هاى آلومينيومى از گزينه هاى مناسب براى مدرن تر نشان دادن فضاست، همچنين باعث ميشود فضا بزرگتر از آنچه هست نمايش داده شود. اين نوع پارتيشن مقاومت بالايى داشته و بدليل استفاده از آلومينيوم، بسيار سبك و نسبت به رطوبت نيز مقاوم است‬.

پارتیشن اداری پارتیشن اداری دوجداره پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن تکجداره آلومینیوم نوعی دیگر از پارتیشن های این خانواده به حساب می آید.

پارتیشن اداری تکجداره پارتیشن اداری مدرن پارتیشن اداری تکجداره

پارتيشن دوجداره ام دى اف :

در اين نوع پارتيشن هم ديواره پركننده و هم فريم يا سازه ى دور پارتيشن از جنس ام دى اف ميباشد. اين نوع از پارتيشن برحسب نحوه ى مونتاژ و دمونتاژ به دو گروه پارتيشن هاى ام دى اف بدمونتاژ و خوش مونتاژ دسته بندى ميشود‬. در حالت خوش مونتاز پارتیشن ها به راحتی مونتاژ و دمونتاژ میشود.

 

پارتيشن فريم لس :

اين پارتيشن در واقع فريم دارد اما فريم آن بسيار نازك تر از فريم ساير پارتيشن هاى شيشه اى است. در اين نوع پارتيشن، پروفيل ها از جنس آلومينيوم يا انواع فلزهاى ديگر ساخته ميشود كه شيشه سكوريت را نگه ميدارد، مقاومت فريم آلومينيوم در مقابل خوردگى بالاست و استحكام خوبى دارد.