© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 

میز مدیریت Pontiac Plus

میز مدیریت پونتیاک پلاس

میز مدیریت مدرن  Pontiac Plus یکی از لوکس ترین میزهای اداری میباشد. این میز با طراحی خاص و منحصر بفرد خود توانسته در مدتی کوتاه نگاه مشتریان را به خود اختصاص دهد. یکی از نکات مثبت این میز تکمیل بودن این ست اداری میباشد. میز کنفرانس، ساید و بوفه این مجموعه به صورت خلاقانه ای طراحی شده است. این امر زیبایی این مجموعه را دو چندان کرده است.

میز کنفرانس پونتیاک پلاس میز مدیریت مدرنمیز مدیریت پونتیاک پلاس
محصول متشکل از صفحه، پایه، تراورس فلزی و ساید جدا میباشد. در ادامه هر بخش را به صورت اجمالی توضیح میدهیم.

پایه میز مدیریت

پایه این میز به صورت هوشمندانه و مینیمال طراحی شده است. در نگاه اول پایه ی این محصول بسیار ظریف به نظر میرسد. جالب است بدانید علیرغم ظرافت پایه این میز از محکم ترین پایه ها به شمار میرود. جنس پایه های این میز از استیل میباشد.

پایه استیل

در سال های اخیر جنس استیل جایگاه خوبی را در بین طراحان و البته مشتریان پیدا کرده است. ما نیز از این امر مهم بهره برده و در تولید میز مدیریت مدرن خود از جنس استیل استفاده نموده ایم. از مزایای استیل میتوان در وهله ی اول به مقاومت بالای آن اشاره نمود. علاوه بر آن این جنس، قابلیت ست شدن بالایی با سایر رنگ ها را دارد.

ست کردن پایه استیل

همانگونه که گفته شد، به راحتی میتوان جنس استیل را با سایر رنگ ها در دکوراسیون استفاده کرد. این رنگ در کنار رنگ های کرم، قهوه ای، زیتونی و خردلی به فضای اتاق گرما میبخشد. اگر به فضای مدرن علاقه دارید میتوانید در کنار این رنگ از وسایل و تابلوهای بنفش، سفید و مشکی استفاه کنید. همچنین با تلفیق این رنگ با زرشکی، طاووسی و خاکستری فضای لوکسی خواهید داشت.

 

پیشنهاد تیم طراحی ما استفاده از استیل خش دار برای پایه ی این میز میباشد. این مدل پایه علاوه بر زیبایی برای چیدمان مدرن نیز مناسب تر است.

صفحه میز مدیریت

صفحه ی این میز از جنس پلی گلاس میباشد. این صفحه علاوه بر زیبایی از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. پیشنهاد ما صفحه ی پلی گلاس مات میباشد. وجود این صفحه در کنار پایه استیل خشدار ترکیب همگونی را پدید آورده است.

تراورس فلزی

تراورس فلزی، پروفیل فلزی است که زیر صفحه ی میز قرار میگیرد. این پروفیل، جهت مقاومت بیشتر صفحه  و جلوگیری از خمش صفحه استفاده میشود. علاوه بر آن نیز جزئیات فلزی زیر میز را پوشش میدهد.

ساید میز

ساید این میز، قسمتی از طراحی این میز میباشد. بطوریکه وجود ساید باعث حذف پایه میز شده است. ساید، شامل کشو و کمد طبقه بندی شده میباشد. در طراحی این میز جای کیس در نظر گرفته نشده است. برای استفاده از لپ تاپ امکان اضافه کردن سوکت پنل میباشد.