© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 
میز اداری

میز اداری شیک

میز اداری یکی از المان های مهم در دکوراسیون اداری به شمار می آید. این میز علاوه بر زیبایی و منحصر به فرد کردن محیط، تاثیر به سزایی در کارایی کارکنان نیز دارد. توجه به چیدمان و توجه به متریال استفاده شده در طراحی میز اداری تا حد زیادی برای دستیابی به این مهم لازم میباشد. بنابراین با کمی دقت در انتخاب محصول میتوانیم انقلابی در طراحی دفترکار خود ایجاد کنیم.

انواع میزهای اداری

پیش از هر توضیحی لازم است انواع میزهای اداری را معرفی کنیم. میزهای اداری شامل میز مدیریت، میز کارمندی، میز کنفرانس و کانتر پذیرش میباشد. در ادامه هریک از میزها بطور مجزا معرفی میگردد.

میز اداری مدیریت

يكى از مهمترين مكانها در يك سازمان، اتاق مديريت است، اين اتاق همانطور كه از نامش پيداست، مركز هدايت يك شركت به سمت اهداف خود ميباشد. به همين دليل بايد تجهيزات و لوازم ادارى خاص خود را داشته باشد ودر صورت امكان حتى لوكس و مدرن باشد.
با توجه به كارهايى كه مديران انجام ميدهند، ميزى كه براى مدير در نظر گرفته ميشود بايد داراى خصوصيات منحصر به فرد خود باشد. مديران كمتر كار اپراتورى انجام ميدهند و بيشتر كار بررسى و تحليل را پشت ميز خود انجام ميدهند. همين موضوع مستلزم داشتن احساس آرامش ميباشد تا بتوانند روى كار خود تمركز لازم را داشته باشند.

میز ادازی

ابعاد ميز مديريت، رنگ و حتى مدل آن بايد متناسب با دكوراسيون ادارى و فضاى اتاق مديريت باشد. چيدمان ست مدیریت بايد منجر به راحتى و آرامش در محيط كار گردد.
شركت فرم با بهره گيرى از طراحان باتجربه توانسته با رعايت استاندارهاى لازم ميزهاى مديريت هاى خود را در انواع مختلف با رنگ ها و طرح هاى متنوع در اختيار مشتريان خود قرار دهد.

میز اداری کارمندی

با توجه به سبك زندگى كنونى، همه ى ما بيشترين وقت خود را در دفتركار ميگذرانيم. بنابراين راحتى در محيط كار به سلامت جسمانى و افزايش بازدهى كسب و كار ما كمك بسيارى ميكند. در بسيارى از موارد، كارفرمايان شرايط را به بهترين نحو ممكن براى حضور كارمندان خود در دفتركار فراهم مينمايند. تجهیزات و میز اداری مناسب از ملزوماتى است كه نقش زيادى جهت نيل به اين اهداف دارد.
براى انتخاب مناسب، ابتدا بايد وظايف فرد و كاربرد تجهيزات مورد بررسى قرار گيرد و بر اساس كارهايى كه در طول روز انجام ميشود، ميز مناسب انتخاب شود. پس از آن از بين گزينه هاى مدنظر بايد به سبك محيط توجه شود. در آخر نيز با در نظر گرفتن اندازه ى محيط و بودجه ى موجود ميز مناسب خريدارى شود.

همانطور كه گفته شد در نظرگرفتن ابعاد يكى از مهمترين فاكتورها براى انتخاب ميباشد. در همين راستا شركت فرم با بهره گيرى از نيروهاى توانمند از ابتدا كنار مشتريان بوده است. با در دست داشتن اندازه گيرى هاى دقيق، مناسب ترين ميز ها از جهت سبك و ابعاد محيط را براى مشتريان طراحى و در صورت موافقت اجرا مينمايد. نمونه هاى ساخته شده از جهت طول، عرض و ارتفاع استاندارد میباشد. دسترسى افراد به كل فضا بدون هيچگونه خم شدن يا بلند شدن ميسر ميباشد. همچنين به درخواست مشتريان فايلهاى كشودار، فايل هاى بايگانى، كمد و جاى كيس كامپيوتر نيز در قالبى همگون اجرا ميگردد.

میز کارمندی

گاهی در طراحی اداری خود نیاز به فضای اداری اشتراکی داریم. خوشبختانه شرکت ایده فرم با طراحی میزهای گروهی توانسته تا حد زیادی در فضا و هزینه ایجاد شده، صرفه جویی نماید. در ادامه تعدادی از میزهای اداری اشتراکی را ملاحظه مینمایید.

میز اداری گروهی میز اداری گروهی

میز اداری کنفرانس

این میز یکی از میزهای مهم هر مجموعه به حساب می آید. از این میز علاوه بر جلسات داخلی بین کارمندان، در جلسات با سایرین نیز استفاده میشود. این میز علاوه بر راحتی باید در مقابل مشتریان نیز شکیل باشد.

میز کنفرانس

کانتر پذیرش

ميز ادارى پذیرش معمولا اولين چيزى است كه افراد در بدو ورود با آن روبه رو شده و توجه افراد را به خودجلب ميكند. بدین خاطر طراحى هوشمندانه و بسيار دقيق ميز پذيرش براى هر كسب و كار مهم است. همچنین این امر میتواند به جذب مشتریان كمك شايانى كند.
ميزها و كانترهاى پذيرش دفتركارى شما بايد به گونه اى طراحى شود كه حس خوشامدگويى و اعتماد را به مشترى منتقل كند. امروزه طراحى هاى متنوعى براى ميزهاى پذيرش ارائه شده است كه ميتوانند قسمت پذيرش را به بخش جذاب و منحصر به فردى در دفتركار شما تبديل كند. در زیر نمونه هایی از کانتر پذیرش مدرن را مشاهده مینمایید.

کانتر پذیرش

ميز كانتر به ميزى اطلاق ميشود كه علاوه بر سطح رويه ميز كه براى استفاده كاربر ميباشد، قسمتى به عنوان پيشخوان در جلو يا كنار ميز تعبيه ميشود. این پیشانی هم براى استفاده از ارباب رجوع و هم براى حفاظت حريم ميز كاربر استفاده ميشود.
كانترها بطور عمده از چوب، فلز، ام دى اف، شيشه ساخته میشود. گاهى نيز بنا به درخواست مشتريان با كورين يا سازه هاى خاص طراحى و اجرا ميگردد. شركت فرم توانسته تمام نياز مشتريان را برآورده نمايد.