© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 
مبلمان اداری بانک

مبلمان اداری بانک

مبلمان اداری از المان هایی است که بیشترین تاثیر را در بازدهی کاری افراد در سازمان دارد. مبلمان اداری بانک ها نیز از این قاعده مستثنی نیست. نه تنها که مبلمان در بانکها اهمیت دارد، بلکه از سایر سازمان ها نیز مهم تر است. بانک ها بدلیل بیشترین تعامل با افراد نیاز به محیطی زیبا دارند. این محیط علاوه بر زیبایی، باید کارایی لازم در زمان های اوج کار را نیز داشته باشد.

راحتی مبلمان اداری

در کنار همه ی این موارد باید صندلی ها و میزها به گونه ای طراحی شود که راحتی کارمندان را تامین کند. صندلی راحتی که در زمان های خستگی و کار زیاد باعث کلافگی نشود. این راحتی حتی باید برای ارباب رجوعان نیز در نظر گرفته شود.

رنگ مبلمان اداری

پس از راحتی نوبت به رنگ و طرح مبلمان میرسد. رنگی که علاوه بر ایجاد انگیزه، چشم نواز نیز باشد. این موضوع به قدری مهم است، که در طراحی بانک ها از طراحان حرفه ای استفاده میشود. طراحان شرکت فرم با بهره گیری از متدهای جدید دکوراسیون، بهترین چیدمان ممکن را پیشنهاد میدهند. همچنین طرح خود را در قالب چندین نمونه ی جایگزین ارائه داده تا کارفرما با دیدی باز تصمیم گیری نهایی خود را انجام دهد.

طراحی بانک های مختلف

این امر باعث شده است که در این زمینه شرکت فرم از سایر رقبای خود پیشی گرفته و در رزومه ی کاری خود طراحی بانک های زیادی را رقم زند. از نمونه های طراحی بانک میتوانیم به بانک سینا، بانک سامان، بانک رسالت، بانک ملت، بانک کارآفرین و بانک توصعه انصار اشاره نماییم.  در ادامه هر پروژه به صورت مختصر توضیح داده میشود.

بانک سینا

طراحی مبلمان اداری این بانک در شعب جردن، مطهری و جنت آباد توسط تیم طراحی و اجرای شرکت فرم انجام شده است. در زیر تعدادی از عکس های پروژه را مشاهده مینمایید.

دکوراسیون اداری

بانک سامان

طراحی این بانک نیز به صورت اختصاصی انجام شده است. در تصاویر علاوه بر فضای عمومی مشتریان، شاهد اتاق مدیریت نیز میباشید.

مبلمان اداری بانک مبلمان اداری بانک مبلمان اداری بانک

بانک ملت

این پروژه نیز در دو بخش اداری و مدیریتی طراحی شده است. در زیر قسمت هایی از اتاق های پرسنلی را مشاهده مینمایید.

مبلمان اداری بانک مبلمان اداری بانک مبلمان اداری بانک

بانک رسالت کرمان

شرکت فرم علاوه بر انجام پروژه در شهر تهران، در سایر شهر ها نیز پروژه های اداری و مسکونی بسیاری انجام داده است. بانک رسالت کرمان یکی از نمونه های طراحی بانک در کرمان میباشد.

مبلمان اداری بانک مبلمان اداری بانک مبلمان اداری بانک

این پروژه در چندین طبقه اجرا شده است. شامل میزهای مدیریتی، میز کنفرانس، میزهای کارمندی، کانتر پذیرش و سایر المان های طراحی داخلی میباشد.

بانک کارآفرین

از قدیمی ترین پروژه ها میتوان به طراحی مبلمان اداری بانک کارآفرین اشاره نمود. طراحی این کار با توجه به قدیمی بودن زمان پروژه کلاسیک میباشد.

مبلمان اداری بانک