© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 
طراحی میز کنفرانس مدرن

طراحی میز کنفرانس مدرن

طراحی میز کنفرانس مدرن از نکات کلیدی طراحی اتاق کنفرانس میباشد. اگرچه مدیران بیشتر تمرکز خود را برروی میز مدیریت معطوف میکنند. اما اتاق کنفرانس به عنوان قطب تصمیم گیری در یک شرکت میباشد. طراح میز کنفرانس از آن جهت که کانون توجه اتاق کنفرانس میباشد، حائز اهمیت میباشد. این میز در عین زیبایی باید از سادگی کافی برخوردار باشد.

شکل ظاهری میز کنفرانس

این میز در اشکال هندسی مختلف طراحی میشود. بسته به فضای اتاق کنفرانس میتوان از انواع مربع، مستطیل، دایره، بیضی و یا حتی از اشکال هندسی ناهمگون استفاده کرد.

طراحی میز کنفرانس مدرن

با توجه به اینکه از این میز در جلسات بیرونی و داخلی استفاده میشود باید طراحی به گونه ای باشد که افراد به هم اشراف داشته باشند. میزهای کنفرانس ممکن است برای تعداد محدود طراحی شده باشد که بصورت رو در رو با هم گفتگو و تبادل نظر کنند.

طراحی میز کنفرانس مدرن

گاهی ممکن است لازم شود بیش از ده ها نفر در یک جلسه شرکت کنند. طراحی در چنین شرایطی جایگاه ویژه تری پیدا میکند. در این حالت باید طراحی به گونه ای باشد که افراد در فواصل دورتر هم نسبت به هم مشرف باشند.

میز کنفرانس مدرن

 

در بعضی موارد، فضای اتاق کنفرانس محدود میباشد، در این وضعیت طراحی فضا نیاز به ظرافت بیشتری پیدا میکند. پیشنهاد استفاده از میزهای کنفرانی u شکل در چنین اتاق هایی مطرح میشود. در بعضی از فضاها به جای آن میتوان از میزهای دایره و نیم دایره استفاده نمود. مزیتی که این حالت دارذ، استفاده ی حداکثری از فضای میز باشد. اگرچه در مواردی این مزیت فدای کمبود فضای اتاق میشود.

میز کنفرانس گروهی

خوشبختانه تیم طراحی شرکت فرم با تجربه ی کافی در چیدمان فضاهای اداری مختلف به این مهم دست یافته است. این تیم سابقه طراحی میز کنفرانس مدرن در شرکت های خصوصی و دولتی بسیاری را دارد. در ادامه نمونه هایی از طراحی این تیم را مشاهده میکنید. در این طراحی ها علاوه بر رعایت استانداردهای موجود، بحث زیبایی شناسی نیز در نظر گرفته شده است. این شرکت با خدمات سفارشی سازی، در انتخاب ابعاد، متریال و حتی طرح کنار مشتریان بوده است. برای آشنایی با پروژه های انجام شده توسط این تیم به قسمت ” پروژه های اداری ” مراجعه نمایید.