© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن یا ورشکستگی شرکت؟

کمی به تیتر دکوراسیون اداری مدرن بیشتر توجه کنید. کمی فکر کنید. آیا دکوراسیون اداری مهم تر از ورشکستگی شرکت است یا بلعکس؟ به نظر شما یک چیدمان اداری اصولی چقدر می تواند در روند کسب و کار تاثیر مثبت داشته باشد؟! شاید برخی از ما تخصصی به این موضوع فکر نکرده ایم. در این مقاله می خواهیم درباره ی اصول کلی چیدمان اداری و بازخورد آن در موفقیت شغلی مطالبی را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید. نظر شما چیست؟ دکوراسیون اداری یا ورشکستگی شرکت؟

 

عناصر دکوراسیون اداری

یک دکوراسیون اداری مدرن اصولی نگاهی همه جانبه به فضا دارد. باید تمامی ابعاد را در نظر گرفت. این عناصر شامل متراژ، نوع کسب و کار، میزان بودجه، انرژی اجسام و روانشناسی می شود! به طور مثال این روزها گنجاندن گل و گیاه تازه در گوشه ای از دیزاین به چرخش هوا و انتقال انرژی زنده ی گیاهان به انسان کمک می کند. همین ایجاد حس خوب، در تمرکز، ایده پردازی و انتقال درست افکار هدف اصلی گل و گیاه در فضای اداری است. برای درک بهتر این موضوع مطلب بازی تصویرسازی زیر را انجام دهیم.

 

دکوراسیون اداری یا ورشکستگی شرکت؟

 

با هم تصور کنیم

لطفا چشمان خود را ببندید. یک اتاق کار در یک دفتر ساده و معمول را تصور کنید. یک میز، یک صندلی، یک قفسه با تعدادی فایل، دو عدد صندلی میهمان، یک تابلوی اعلانات سبز کنار پنجره ای که با کرکره پوشانده شده، تمام چیزی است که چیدمان این اتاق کار را تشکیل می دهد. یاد دفتر مدیر مدرسه ی خود نیفتادید؟! حالا از این اتاق خارج و به اتاق دیگری وارد می شویم. مبلمان اداری در این اتاق از ترکیب چوب و فلز است. رنگ گلدان روی میز با دیوار هماهنگ است و نور خورشید به اندازه ی کافی نقش خود را بازی کرده است. تابلو ها با معنا و مفهوم خاص خود به ترتیب ابعاد، روی دیوار نصب شده اند. ظاهرا آدم ها هم در این اتاق خوشحال تر هستند. حالا می توانید چشمان خود را باز کنید.

 

دنیای واقعی دکوراسیون اداری

به همین راحتی فضای دوست داشتنی و اصولی چیدمان اداری را می توان تصور کرد. این موضوع حتی برای مراجعین هم مهم تلقی می شود. طبق آمار، چیدمان صحیح و انرژی بخش محیط اداری، در صبوری افراد مثل در نوبت ماندن تاثیرگذار است. شاید ما تمایل بیشتری برای انجام امور بیمه در فلان دفتر که فضای خوبی دارد را داشته باشیم. در مقایسه ممکن است تحمل صدای پنکه سقفی و سر و صدای صندلی مراجعین، در محیط اداری بدون چیدمان اصولی آزار دهنده باشد. این دنیای واقعی دکوراسیون اداری است.

 

اینجا اداره است یا کشتارگاه…؟!

چند درصد از موسسین و مدیران به روح بخشی فضای اداری فکر می کنند؟! پاسخ این سوال تعداد کمی را نشان می دهد. البته متاسفانه! اما خوشبختانه اینکه با فرهنگ سازی چیدمان اصولی، سازمان ها کم به کم به فکر رقابت در به کارگیری مخاطبین بیشتر با به کار گیری دکوراسیون اداری بیشتر هستند. مبلمان اتاق کنفرانس، اتاق همایش، اتاق کارمندان، اتاق رئیس و دیگر بخش ها به دغدغه ی مدیران و طراحان تبدیل شده. قبل از هر چیز بهتر است به روحیه ی اعضا یک سازمان فکر کرد. به اینکه این اداره خانه ی دوم این فرد است. قرار نیست روح آدم ها به کشتن بدهیم… این مسئله در سازمان های اداری قدیمی و از رنگ افتاده هنوز دیده می شود. شاید کارمندی راضی از میز و صندلی، احساس خستگی جسمی و روحی کمتری داشته باشد و در نتیجه با کیفیت بهتری کار مردم را بیاندازد.

 

بهترین چیدمان اداری

شاید چیزی به نام بهترین وجود نداشته باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، طراحی دکوراسیون اداری مدرن اصولی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه چقدر فضا داریم، شرکت با این طراحی چه هدفی را دنبال می کند و چه میزان بودجه برای این کار اختصاص داده شده از موارد مهمی است که در ابتدا باید در نظر گرفته شود. بهترین چیدمان همان چیزی است که در نهایت آرامش بصری و اطمینان ایجاد کرده و مراجعین را به سمت معامله سوق می دهد.

 

دکوراسیون اداری یا ورشکستگی شرکت؟

 

سرمایه گذاری با یک دکوراسیون ایده آل

این نکته را به خاطر داشته باشید که هر ایده ی جدید و موثر، هزینه ی خودش را خواهد داشت. اگر قرار باشد که مبلمان اداری را به خواست شما در فرم طراحی کنیم. بالطبع صاحب مبلمان اداری خواهید شد که معرف شماست. اگر در سر دارید که برند اختصاصی خود را داشته باشید، می توانید وزنه ی سنگین آن بر طراحی دکوراسیون اداری قرار دهید. مثلا با حضور در نمایشگاه ها و طراحی غرفه ی خود در واقع محصول و فعالیت خود را معرفی خواهید کرد. ما در فرم خلاقیت در طراحی را به نمایش می گذاریم. در ادامه چند نمونه از حضور شرکت فرم را در نمایشگاه خواهید دید. هر سازمان، چیدمان خاص خود را می طلبد. پس نگران هزینه ها نباشید، با یک دکوراسیون ایده آل، سرمایه گذاری می کنید.

میز کنفرانس میز کنفرانس میز مدیریت

 

با فرم بیشتر آشنا شوید

کار را باید به دست کاردان سپرد. اصول دکوراسیون چیزی نیست که هر کسی دانش آن را داشته باشد. تجربه ی چندین سال فعالیت مستمر در زمینه ی طراحی مبلمان و دکوراسیون اداری، شرکت فرم را تا حدودی از ضمانت کار خود مطمئن ساخته است. تیم طراحی چیدمان فرم آنچه را که فراخور بیزنس شما می باشد را روی میز می گذارد. ما در تلاش هستیم با دیدگاهی روشن آینده ی طراحی دکوراسیون را در ایران بسازیم. ایجاد فرهنگ طراحی دکوراسیون و بازسازی واحد های اداری و ارائه ی خدمات مطابق با استانداردهای جهانی از مهم ترین اهداف گروه فرم می باشد. برای آشنایی بیشتر با ما به بخش های دیگر سایت سر بزنید. اگر بیشتر زمان خود را پای گوشی خو سپری میکنید، نگران نباشید. میتوانید با مراجعه به صفحه ی اینستاگرام فرم، کلی ایده ی دکوراسیون مدرن اداری بگیرید.

 

 

نحوه ی همکاری با فرم

کافی است به بخش تماس با ما بروید و شماره گیری کنید. ایمیل های شما هم توسط شرکت فرم در سریع ترین وقت ممکن پاسخ داده می شوند. پساز کسب اطلاعات، با شما قراری گذاشته میشود. با قرار در یک شرکت سرسبز چطور هستید؟! البته ترجیح میدهیم قبل از این کار در محل اداری یا شرکت شما برای بازدید قرار بگذاریم. اینجاست که بهترین طراحی برای مرکز شما پس از چند ساعت تفکر در پیش روی شما قرار می گیرد. خوب تحقیق کنید، با خاطری آسوده انتخاب کنید و با فرم تماس بگیرید.

 

 

شرکت طراحی دکوراسیون اداری فرم