© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 
دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری و تاثیرات فنگشویی

دکوراسیون اداری و تاثیرات فنگشویی

قبل از هرچیزی بهتر است کمی درباره ی فنگشویی بدانیم. فنگشویی با انرژی ها سر و کار دارد. این انرژی هاست که میتواند تاثیر مثبت و یا منفی روی کار شما بگذارد. با دانستن فنگشویی و استفاده از گردش مثبت انرژی میتوانید راندمان کاری خود را بالا ببرید. با این کار باعث موفقیت در کسب و کار خود میشوید.

دکوراسیون اداری

افزایش بازدهی با دکوراسیون اداری مناسب

با توجه به اینکه ما بیش از نیمی از ساعات بیداری خود را در محل کار هستیم، توجه به سلامت روانی در زمان کار از اهمیت خاصی برخوردار است. میتوان با کمی دقت در دکوراسیون اداری، روحیه و انگیزه ی کارکنان را افزایش داد. نگران هزینه ها نباشید، گاهی فقط یک تغییر در چیدمان این انرژی را فراهم میکند.

خداحافظی با وسایل کهنه و قدیمی

بسیاری معتقدند، این وسایل است که به اتاق روح میدهد و انرژی را در آن ایجاد میکند. این انرژی هم میتواند مثبت و هم میتواند منفی باشد. وسایل قدیمی و تا حدی کلاسیک یادآور خاطرات تلخ میباشد. این وسایل میتواند حس ناراحتی و غم و افسوس را ایجاد کند. این موضوع تا حد زیادی انرژی منفی را به اتاق منتقل میکند. توصیه ی ما به شما استفاده از وسایل مدرن میباشد. این تجهیزات از نظر انرژی بسیار مثبت هستند. وسایل میتواند شامل تابلوها، گلدان ها و یا حتی یک شمعدان ساده در اتاق باشد. در نوع پیشرفته تر میتوانیم به مبل و میزهای اداری توجه کنیم.

فضای خود را خلوت کنید

تا جایی که میتوانید وسایل غیرقابل استفاده را از اتاق کار خود حذف کنید. نظم و حذف وسایل زائد تا حد زیادی به گردش انرزی مثبت در اتاق کمک میکند. خلوت بودن میز کار باعث شکوفایی خلاقیت در کارکنان میشود. همچنین تمرکز کارکنان را بالا برده و کارها در زمان کمتری انجام میشود.

از وسایل خراب دوری کنید

اگر دوست ندارید وسایل خراب و قدیمی خود را دور بریزید حتما آن را تعمیر کنید. این گونه وسایل علاوه بر ایجاد انرژی منفی، منابع مالی را هدر میدهد.

در دکوراسیون اداری خود کمتر از وسایل تیز استفاده کنید

حتما با خواندن این مورد به فکر فرو رفته اید. اکثرا میزها یصورت مستطیل با لبه های تیز است. اما ما به شما میزهایی با لبه های نرم و منحنی را پیشنهاد میدهیم. این میزها علاوه بر کاهش خطرات، انرزی منفی را نیز از اتاق کار شما دور میکند.

 

دکوراسیون اداری دکوراسیون اداری دکوراسیون اداری

چیدمان میزها را به درستی انجام دهید

باید چیدمان میزها به گونه ای باشد که کارمندان رو به روی دیوار ننشینند. این کار قدرت تفکر را از کارمندان میگیرد. بهتر است از بر روی دیوارها از تابلو و دیوارکوب استفاده شود.

به نوع کسب و کار خود دقت کنید

یکی از موارد مهم در افزایش انژی مثبت در نظر گرفتن نوع کسب و کار است. مثلا در شرکت های معماری از تابلوهای معماری استفاده کنید. تماشای چنین تابلوهایی در محیط کار انگیزش کاری را بالا میبرد.

استفاده از المان های طبیعی

توصیه میشود در محیط خود تا حد امکان از گیاهان طبیعی استفاده کنید. گیاهان علاوه بر بالا بردن اکسیزن محیط، طراوت و تازگی میبخشد. همچنین این گیاهان باعث گردش انرزی مثبت در دفتر کارتان میشود.

دکوراسیون اداری

استفاده از نور طبیعی

آخرین و مهمترین المان میتواند نور طبیعی باشد. این عنصر هزینه ای را در بر ندارد ولی تا حد زیادی به نورگیر بودن فضا بستگی دارد. اگر فضایتان نور طبیعی ندارد بهتر است تا حد امکان از دیوارها کمتر استفاده کنید. راهکار استفاده از پارتیشن میتواند گزینه ی مناسبی باشد.