© تمام حقوق متعلق به ایده فرم است.

 
کانتر پذیرش مدرن

کانتر پذیرش ایبریدو

کانتر پذیرش مدرن

کانتر پذیرش مدرن یا میز منشی اولین چیزی است که افراد در بدو ورود به شرکت با آن مواجه میشوند. این میز همان میزی است که توجه افراد را به خود جلب میکند. طراحی هوشمندانه و جذاب این میز تا حد زیادی در جذب مشتریان تاثیر دارد. کانتر  پذیرش مدرن شما باید به گرمی از مشتری اسقبال کند. همچنین حس اعتماد را به مشتری منتقل کند. اگرچه امروزه طرح های بسیاری از این نوع میز موجود است. انتخاب کانتر پذیرش مناسب برای هر کسب و کاری اهمیت زیادی دارد. میز اداری علاوه بر مشتریان تاثیر زیادی در راندمان کاری کارمندان شرکت دارد.

ملاک های انتخاب کانتر پذیرش مناسب

برای انتخاب کانتر مناسب، پیش از هر گزینه ای باید به سبک دفتر خود توجه کنید. اگر محیط کاری شما کلاسیک است بهتر است از چوب طبیعی یا روکش طرح چوب استفاده کنید. اگر در محیطی مدرن کار میکنید پیشنهاد ما به شما استفاده از پایه های استیل میباشد. علاوه بر آن استفاده از جنس هایگلاس برای صفحه ی میز توصیه میشود.

پس از انتخاب جنس متریال، انتخاب رنگ متریال های انتخابی نیز بسیار مهم میباشد. بعد از انتخاب سبک و مدل مورد نظر نوبت به بخش اقتصادی ماجرا میرسد. پیدا کردن سازنده ی دقیق و مورد اعتماد و البته خوش قول مهمترین قسمت ماجراست. فرض کنید شما تمایل به چیدمان مدرن دارید و از طرفی هم به چیدمان الهام گرفته از طبیعت علاقه دارید. پیشنهاد ما به شما کانتر پذیرش ایبریدو میباشد. ما به شما متریال سنگ و چوب را معرفی میکنیم.

در ساخت میز ایبریدو علاوه بر چوب از سنگ نیز استفاده شده است. صفحه ی میز روکش چوب طبیعی است. همانگونه که در تصویر پیداست در قسمت جلوی کانتر نمای سنگ را مشاهده میکنید. اگر از شلوغی گریزانید و میز خلوت دوست دارید، این میز بهترین گزینه است. شما میتوانید گاوصندوق و سطل زباله ی خود را به صورت توکار در میز قرار قرار دهید. تا همیشه میز کاری مرتب داشته باشید.

کانتر پذیرش مدرن

پیشنهاد اقتصادی

حتما به فکر فرو رفته اید که برای تهیه ی همچنین میزی هزینه ی زیادی را باید متحمل شوید. حس شما تا حدی درست میباشد. ولی جای نگرانی نیست. ما به شما متریال های جایگزین را معرفی میکنیم. استفاده از جنس ملامینه در صفحه ی کار، گزینه ی مناسبی میباشد. این جنس علاوه بر قیمت پایین، دارای تنوع بالایی است. استفاده از ملامینه ی طرح سنگ به جای سنگ علاوه بر کاهش قیمت، سبک نیز هست. این قابلیت در حمل و نقل و تغییر دکوراسیون سهولت ایجاد میکند.

مثال عینی

حالا بهتر است مراحل گفته شده را در قالب مثالی عینی بیان کنیم. به طور مثال شما یک دفتر گردشگری و یا خدمات ویزا دارید. این شرکت طیف وسیعی از مراجعان را دارد. بنابراین مستلزم دکوراسیون مناسب همه ی سلیقه ها هستید. همانگونه که گفته شد، این میز تلفیقی از چوب و سنگ میباشد. که هم مناسب سلیقه ی کلاسیک میباشد و هم مخاطبان مدرن خود را دارد.

کانتر پذیرش ایبریدو

در ضمن میتوانید این پروژه را به صورت اقتصادی پیش ببرید. تا علاوه بر داشتن میزی مدرن، هزینه های زیاد را متحمل نشوید.

 

 

 تیم فروش شرکت فرم پاسخگوی سوالات شماست.